پلاسما جت پلک چیست و چه عملکرد و تاثیری دارد؟

پلاسما جت پلک چیست و چه عملکرد و تاثیری دارد؟

مشاوره رایگان بلفاروپلاستی

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پلاسما جت پلک یک درمان جدید و مدرن برای رفع افتادگی پلک های بالا، همچنین چین و چروک های پوستی در اطراف چشم می‌باشد. این تکنیک منحصر بفرد یک انقلاب درمانی برای جوانسازی پوست محسوب می‌شود که از طریق تحریک غشای سلولی پوست و همچنین تقویت آن باعث خوش فرم شدن پلک‌ها می‌شود.

البته مزیت های دیگری همچون بهبود آبرسانی به زیر پوست را نیز دارد. با استفاده از پلاسماجت میتوان علاوه بر سفت کردن پلک‌ها به کلاژن سازی نیز کمک می‌کند. همه این‌ها در کنار هم باعث از بین رفتن پوست های اضافه و شل شدگی اطراف چشم‌ها می‌شوند و چین و چروک های عمیق را کاملا از بین میبرد. امروزه از این درمان با عنوان بلفاروپلاستی بدون جراحی یاد می‌شود.

پلاسما حالت چهارم یک ماده است که از حرارت دادن گاز ایجاد می‌شود. دستگاه پلاسماجت از طریق گرما روی پوست اثر می‌گذارد. بنابراین شما یکسری سوختگی های نقطه ای و جزئی را بر روی پوست تجربه خواهید کرد. البته نباید نگران این موضوع باشید چرا که پزشک از بی حس کننده های موضعی استفاده میکند. این دستگاه به جهت ساختار جدید و منحصر به فردی که دارد حتما باید توسط متخصصین حوزه پوست و مو استفاده شود. در ادامه مقاله اطلاعات بیشتری در مورد این درمان ایده آل ذکر خواهیم کرد.

پلاسما جت پلک بالا و پایین چه تاثیری بر روی پلک‌ها دارد؟

برخی از پلک‌ها بنا به دلایل مختلفی مانند افزایش سن، از دست رفتن رطوبت طبیعی و همچنین کاهش ریزمغذی‌ها دچار شل شدگی می‌شود. یعنی شما زمانی که پوست را لمس می‌کنید هیچ پایداری ندارند و بسیار نازک هستند. این نوع پوست مستعد چروک و افتادگی خواهد بود. تفاوتی ندارد در کدام قسمت صورت قرار دارد.

معمولا در قسمت بالای پلک و همچنین اطراف چشم این تغییرات کاملا قابل مشاهده است. یعنی امکان دارد قدری از پوست پلک بالا افتاده به نظر برسد و باعث از بین رفتن آناتومی و زیبایی پلک شود. این پوست پلک نیاز به تقویت دارد. درواقع باید کاملا سفت شوند و پایداری اولیه خود را بدست آورند. دستگاه پلاسما جت پلک از طریق یونیزاسیون گاز میتواند ماده جامد پوست بدن را مستقیما به گاز تبدیل کند.

یعنی هیچ نوع جراحی یا عمل افتادگی پلک چشم انجام نمی‌شود و لازم نیست که به بافتهای درونی و زیرجلدی پلک‌ها دسترسی داشته باشیم. هدف اصلی سفت کردن پوست پلک بالا و در مواردی پلک پایین است. با انجام حرارت های نقطه ای در فواصل یکسان و بطور منظم در پلک بالا میتوان یک فرم ایده آل و نرمالی را به پلک‌ها بخشید. با توجه به استفاده از کرم های بی حس کننده موضعی درد و سوزش چندان بالایی را احساس نخواهید کرد. این عمل برای اطراف چشم قابل انجام است و در آن دوران نقاهت بسیار پایین و با تاثیر مثبت و رضایت بخش را شاهد خواهید بود.

پلاسما جت پلک بالا و پایین چه تاثیری بر روی پلک‌ها دارد؟

پلاسما جت پلک پایین مناسب پف کردگی پایین چشم است؟

یکی از ناهنجاری های شایع که با افزایش سن و همچنین وزن اتفاق می‌افتد ایجاد یک حالت کیسه ای و پف کرده در پایین چشم است. با لمس این ناحیه می‌توانیم متوجه شویم که یک توده چربی در این قسمت وجود دارد. این توده‌ها معمولا از طریق عمل بلفاروپلاستی پشت پلک پایین تخلیه می‌شوند. یعنی حتما باید از طریق جراحی به اصلاح آن پرداخت. در مورد پف کردگی پلک بالا نیز عمل های جراحی بهترین نتیجه را خواهند داشت. پس پلاسما جت پلک پایین برای رفع چین و چروک، سفت کردن پوست های شل شده استفاده می‌شوند و نمیتوان از آن برای حذف ناهمواری‌ها شدید استفاده کرد.

فواید دیگر پلاسما جت

در کنار تاثیر ایده آلی که پلاسما جت برای افتادگی پلک بالا و چین و چروک پلک پایین دارد از آن برای درمان سایر بیماری‌ها نیز استفاده می‌شود که میتوان به برطرف کردن چروک های با عمق کم، اصلاح خطوط اطراف لب‌ها و دهان، از بین بردن جای جوش، حذف اسکار، ناپدید کردن لکه های رنگدانه ای، جلوگیری از رشد توده های زیر پوستی و همچنین برآمدگی های کوچک اشاره کرد. اینها درمان های رایجی است که برای پلاسما جت تعریف شده است.

عوارض پلاسما جت پلک چشم

از آن جایی که پلاسما جت پلک روش غیرتهاجمی است و از طریق جراحی هیچ نوع عملی روی پوست انجام نمی‌شود پس عوارض چندان شدید نخواهد بود. بروز قرمزی و همچنین پوسته شدن طبیعی میباشد. اما به دلیل مکانیزم عملکردی که پلاسما جت‌ها دارند و باعث سوختگیهای نقطه ای می‌شوند باید مراقب باشیم که حجم تاثیر آنها بالا نباشد. از طرفی باید از این دستگاه به طور صحیح استفاده شود تا سوختگی های شدید تری را بوجود نیاورد. زیرا در چنین شرایطی بروز عفونت و از بین رفتن بافت طبیعی پوست محتمل است.

عوارض پلاسما جت پلک چشم

رعایت موارد مراقبتی پس از درمان پلاسما جت

یکسری استانداردهای بهداشتی تعریف شده هستند که همه زیباجویان پس از تکمیل درمان با پلاسما جت پلک باید انجام دهند. معمولا برای پس از این عمل باید از لمس ناحیه خودداری کنیم. زیرا میتواند باعث انتقال باکتری و بروز عفونت شود. حتما از آب ولرم و یک پاک کننده ملایم برای شستشو استفاده کنیم. تا ۷۲ ساعت نباید در مقابل نور خورشید قرار بگیریم. تا ۴۸ ساعت از هیچ نوع ماده آرایشی بر روی پلک‌ها استفاده نکنید. حتی برخی از مواد آرایشی نیز تا ۱۰ روز قابل استفاده نخواهند بود. خاراندن ناحیه، ایجاد کشش میتواند باعث آسیب به پلک‌ها شود. حتما توصیه های پزشک رعایت فرمایید تا با کمترین دوره نقاهت بهبودی کامل حاصل شود.

قیمت و هزینه پلاسما جت پلک

یکی از سوالات رایجی که معمولا در جلسه مشاوره درمان افتادگی پلک با استفاده از روش پلاسما جت پلک مطرح می‌شود هزینه عمل می‌باشد. در این متد هیچ نوع جراحی افتادگی پلک یا بلفاروپلاستی اتفاق نمی افتد بنابراین هزینه‌ها به شدت کاهش می‌یابد. معمولا میزان ناهنجاری تعیین کننده هزینه نهایی خواهد بود.

در کلینیک های تخصصی لازم است بررسی و ارزیابی دقیقی نسبت به پلک‌ها صورت بگیرد تا بر این اساس بتوان برنامه ریزی های پیش رو را تنظیم کرد. در مجموع هزینه زیادی متحمل زیباجویان نخواهد بود و شما میتوانید با یک مدیریت بودجه مناسب این عمل زیبایی پرکاربرد را انجام دهید.

استفاده از متدهای روز دنیا برای زیبایی پوست و مو در کلینیک آی گل

استفاده از متدهای روز دنیا برای زیبایی پوست و مو در کلینیک آی گل

در کلینیک آی گل علاوه بر آن که از متخصصین با تجربه و با دانش علمی بالا استفاده می‌شود. همواره در تلاش هستیم تا متدها و روش هایی که برای عملهای زیبایی نظیر بلفاروپلاستی، دستگاه پلاسما جت و دیگر درمان های مرتبط با زیباسازی صورت استفاده می‌شود همگی کاملا بروز و مطابق با معیارهای جدید جهانی باشد. به همین دلیل این اطمینان را داشته باشید که نتیجه عمل‌ها در بالاترین سطح کیفیت و مورد رضایت شما خواهد بود. کارشناسان ما از طریق تماس تلفنی از طرف شما می‌توانند مشاوره جامع تری را ارائه دهند. پس با ما در تماس باشید.