کاشت مو به روش fit و با تراکم بالا

کاشت مو به روش fit چیست؟

یکی از معضلات بسیار بزرگی که برخی افراد با آن سر و کار دارند ریزش مو است. البته نمی توان آن را یک نوع بیماری در نظر گرفت. چرا که عوامل مختلفی همچون ژنتیک و وراثت نیز در این امر دخیل هستند. به واسطه پیشرفتهای ایده آلی که در عرصه پزشکی خصوصاً فیلد زیبایی رخ داده است می‌توان با استفاده از کاشت مو به روش fit، کاشت مو به روش fut و دیگر تکنیک‌ها این ناهنجاری را برطرف کرد.

هر کدام از متدهای مذکور متناسب با حجم ریزش مو و وضعیت فرد انتخاب و مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله منحصراً قصد داریم در ارتباط با تکنیک کاشت مو به روش fit صحبت کنیم. اینکه این روش دقیقا چیست؟ و چه مزیت هایی دارد. لذا جهت دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مقاله توجه فرمایید.

کاشت مو به روش fit چیست؟

اف آی تی مخفف عبارت لاتین Follicular Isolation Technique یا تکنیک جداسازی فولیکول‌های مو است. این روش به واسطه نتایج بسیار ایده آلی که دارد ممکن است به جای برخی تکنیک‌ها استفاده شود. پزشکان معمولا از قسمت پشت سر و همچنین ناحیه بین گوش‌ها عملیات جداسازی فولیکول‌ها را انجام می‌دهند. به قسمت اهدا کننده مو در ناحیه سر اصطلاحاً بانک مویه گفته می‌شود. پزشک سعی می‌کند از این قسمت فولیکول های مو را برداشت کند تا پس از آماده سازی قابلیت پیوند به ناحیه گیرنده سر را داشته باشد.

تفاوتی که در کاشت مو به روش fit نسبت به fut وجود دارد عدم انجام جراحی و برش است. از طرفی پزشکان متخصص در یک جلسه می‌توانند حدود ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ واحد فولیکولی را از قسمت بانک مویه استخراج کنند. ابزارهای مخصوصی که در این روش استفاده می‌شود هیچ گونه آسیبی را به بافت های مجاور سر وارد نمی کند. در واقع هدف اصلی خارج کردن فولیکول های مو و بافت های همبند آن در ابعاد بسیار ریز در حد میکرو می‌باشد. البته از مشتقات این تکنیک می‌توان به کاشت مو به روش میکروگرافت اشاره کرد که ابزارهای برداشت مو قدری پیچیده تر و به عبارتی پیشرفته تر هستند.

کاشت مو به روش fit و با تراکم بالا

بهترین روش کاشت مو

برای کاشت مو روش هایی همچون fut، sut ، fue ، کاشت مو به روش سلول های بنیادی، میکروگرافت، bht وجود دارد که هر کدام در جایگاه خود به عنوان بهترین روش کاشت مو تلقی می‌شوند. اینکه بخواهیم یک تکنیک و رویکرد خاص را تحت عنوان بهترین روش کاشت مو معرفی کنیم امکان پذیر نیست. به عنوان مثال برای یک فرد شاید کاشت مو به روش sut بهترین گزینه باشد. حال آنکه برای فرد دیگر کاشت مو به روش bht یا برداشت فولیکول های مو از بدن گزینه مناسبی باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد برداشت فولیکول های مو از بدن می‌توانید مقاله کاشت مو برای موهای کم پشت را مطالعه فرمایید. همانطور که گفته شد این تکنیک‌ها متناسب با شرایط زیباجو انتخاب می‌شوند و پزشک با بررسی و ارزیابی های اولیه سعی می‌کند بهترین تکنیک را که نتیجه مطلوبی برای شما دارد اجرا کند. بنابراین نباید نگران نتیجه کاشت موی خود باشید. چرا که اگر کلینیک مورد نظر دارای پزشک های با سابقه و با تجربه و همچنین یک مجموعه مجهز باشد عملاً در پایان کار و در بلند مدت از نتیجه عمل خود کاملا راضی خواهید بود.

چه مزیت هایی برای کاشت مو به روش fit تعریف شده است؟

مزیت های بسیار زیادی را می‌توان برای کاشت مو به روش fit ذکر کرد. مهمترین امتیاز این است که این تکنیک کاملاً غیر تهاجمی بوده، بنابراین در فرآیند عمل هیچگونه برش عمیقی در پشت سر انجام نمی شود. علاوه بر این به دلیل مواد بی حس کننده خاصی که استفاده می‌شود هیچ گونه درد و سوزشی را در زمان برداشت فولیکول های مو احساس نخواهید کرد. همچنین بعد از اتمام کار و بهبودی کامل، اسکار یا جای زخمی در ناحیه پشت سر و بین گوش‌ها وجود نخواهد داشت.

همانطور که گفته شد در این تکنیک عملیات برداشت به صورت تار به تار است. لذا به دلیل عدم برش و بخیه جای زخمی باقی نمی ماند. دوران نقاهت کاشت مو به روش fit نسبت به سایر تکنیک های تهاجمی مانند fut بسیار کمتر است. همچنین شما پس از مدت کوتاهی می‌توانید استحمام کنید و به فعالیت روزانه خود ادامه دهید.

چه مزیت هایی برای کاشت مو به روش fit تعریف شده است؟

انتظارات واقعی در کاشت مو به روش fit

نه تنها در عمل کاشت مو به روش fit بلکه در سایر عمل های زیبایی نیز همواره باید انتظارات واقعی داشته باشیم. اگر شما یک مقایسه اساسی بین قبل و بعد از عمل داشته باشید متوجه خواهید شد که تغییر اساسی و کاملا مثبت در چهره شما ایجاد شده است. به همین دلیل برخی از افراد ممکن است در ذهن خود انتظارات بسیار بیشتری نسبت به وضعیت و شرایط واقعی خود داشته باشند. لذا این ذهنیت مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد. به همین دلیل همواره سعی شود قدری واقع بینانه به نتیجه عمل های زیبایی مختلف نگاه کنیم.

هزینه کاشت مو

مهمترین موضوعی که دغدغه بسیاری از زیباجویان است در مرحله اول هزینه کاشت مو می‌باشد. با توجه به آنکه روش‌ها و تکنیک های مختلفی در عمل زیبایی کاشت مو وجود دارد. هر کدام متناسب با شرایط فرد مورد استفاده قرار می‌گیرند. طبیعتا افرادی که حجم ریزش موی بسیار شدیدی را دارند نیازمند آن هستند که از گرافت های بیشتری از قسمت بانک مویه استفاده شود.

بنابراین در چنین شرایطی پزشک مجبور است روند درمان را به چندین جلسه موکول کند. لذا افزایش هزینه کاشت مو در این وضعیت کاملاً طبیعی می‌باشد. با توجه به نتیجه بسیار حیرت انگیزی که در فرایند کاشت مو به روش fit ایجاد می‌شود هزینه عمل نمی تواند ارزش واقعی کار را جبران کند. به همین دلیل شما این اطمینان را داشته باشید که در عمل های کاشت مو نازلترین قیمت را پرداخت خواهید کرد.

انتظارات واقعی در کاشت مو به روش fit

کاشت مو با بهترین قیمت در کلینیک آی گل

آنچه که در کلینیک تخصصی زیبایی آی گل به عنوان اولویت اول مدنظر قرار می‌گیرد کسب رضایت مشتریان است. لذا از بهترین تکنیک‌ها و ابزار دقیق های روز دنیا استفاده می‌شود تا نتیجه کار کاملاً مطابق با عقیده و سلیقه شما باشد. شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا بطور کامل شما را راهنمایی کنند.