عمل بلفاروپلاستی چقدر ماندگاری دارد؟

عمل بلفاروپلاستی چقدر ماندگاری دارد؟

مشاوره رایگان بلفاروپلاستی

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نه تنها مدت ماندگاری عمل بلفاروپلاستی، بلکه هر نوع جراحی که برای زیباسازی صورت انجام می‌شود از لحاظ پایداری نتایج عمل در بلند مدت برای زیباجویان حائز اهمیت است. عمل بلفاروپلاستی یک جراحی زیبایی برای ناحیه پلک های بالا و در مواردی پلک های پایین است. این عمل میتواند هر نوع پوست اضافه یا افتاده در پلک بالا که باعث کاهش میدان دید افراد می‌شود را اصلاح کند.

در کنار ایجاد یک نمای زیبا سبب بهبود بینایی زیباجویان نیز می‌شود. برخی از افراد علاوه بر افتادگی پلک ممکن است دارای توده های انباشته شده چربی نیز باشند که غالبا به عنوان پف پلک بالا شناخته می‌شود. برای این نوع ناهنجاری نیز عمل بلفاروپلاستی پلک بالا بهترین اقدام محسوب می‌شود.

در مورد پلک پایین نیز ناهمواری های مختلفی همچون حالت کیسه ای و انباشته شدن چربی در افرادی که سن بالایی دارند دیده می‌شود. از طریق عمل بلفاروپلاستی پلک پایین میتوان تمامی توده های چربی را از پلک پایین خارج کرد و یک سطح کاملا صاف و زیبایی را بوجود آورد.

از آنجاییکه زیباجویان خود را برای این عمل آماده میکنند میخواهند بدانند که مدت ماندگاری عمل بلفاروپلاستی چقدر است و آیا مراقبت های آنها میتواند این پایداری را افزایش دهد یا خیر؟ پس برای دریافت پاسخ سوالات خود حتما مطالب ذکر شده در این مقاله را تا انتها مطالعه فرمائید.

چه عوامل مستقیما روی مدت ماندگاری عمل بلفاروپلاستی تأثیر دارد؟

چه عوامل مستقیما روی مدت ماندگاری عمل بلفاروپلاستی تأثیر دارد؟

عوامل بسیار زیادی وجود دارد که میتواند تا حدودی در مدت ماندگاری عمل بلفاروپلاستی تاثیر مثبت یا منفی بگذارد. از آنجاییکه بسیاری از زیباجویان میخواهند این عمل نتیجه همیشگی داشته باشد باید این موضوع را مطلع باشند که تنها زمانی میتوان یک ماندگاری طولانی را شاهد بود که عوامل ذیل به بهترین شکل برقرار باشد:

  • میزان تخصص و تجربه پزشک جراح

زمانی که یک عمل زیبایی بر روی صورت انجام می‌شود روند کار غالبا به صورت تهاجمی است. خصوصا در مورد عمل بلفاروپلاستی پلک بالا و پلک پایین که لازم است پزشک برش هایی با عمق مشخصی را انجام دهد. زمانی که عمل جراحی توسط یک متخصص باتجربه انجام می‌شود تمام اصول و مبانی جراحی پلاستیک به بهترین شکل انجام خواهد شد. بنابراین به واسطه تجربه بالایی که پزشک دارد میتوان این امید را داشت که این عمل یک ماندگاری طولانی مدت را خواهد داشت.

  • مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی

یکی دیگر از عواملی که میتواند روی ماندگاری عمل بلفاروپلاستی یا عمل پف بالای چشم موثر باشد مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی است. یعنی باید اقداماتی که پس از جراحی توسط پزشک توصیه می‌شود بطور کامل رعایت شوند. هرگونه تنشی که محل جراحی را تهدید کند نه تنها باعث آسیب آن خواهد شد. بلکه ممکن است ناهنجاری های دیگری نیز به وجود آید. بنابراین هرچقدر شما مراقبت های صحیحی را انجام دهید عملا مدت ماندگاری عمل بلفاروپلاستی نیز افزایش پیدا می‌کند.

  • سبک زندگی فردی و نوع تغذیه

در اصول پزشکی آنچه که باعث تغییرات شدید در چهره افراد می‌شود سبک زندگی نامناسب و تغذیه نامتعارف است. در واقع این مواد غذایی قبل از اینکه بخواهند روی اندام های درونی شما تاثیر بگذارند ابتدا چهره و صورت شما را تغییر میدهند. اگر تغذیه نامناسبی داشته باشید امکان دارد توده های چربی مجددا بازگردند و همچنان به دنبال تجدید جراحی باشید. پس حتما سعی کنید از مواد غذایی که برای سلامتی شما ضرر دارند استفاده نکنید.

  • بسیاری از بیماریهای زمینه ای

برخی از افراد بنا به دلایل مختلف دچار بیماری های گوناگون هستند. بیماری های کبدی، هورمونی، بسیاری از مشکلات سیستم ایمنی می‌تواند ناهنجاری های زیادی را که زیباجویان قبلا با آنها دست و پنجه نرم میکردند برگرداند. بنابراین حتما سعی کنید یک برنامه ریزی دقیق برای درمان داشته باشید تا تاثیر آن‌ها بصورت پف چشم یا تغییرات پوستی بروز نکند. البته جراحان متخصص یک ارزیابی نسبت به سلامتی شما انجام میدهند تا مطمئن شوند که دارای بیماری خاصی نیستید.

زمانی که برای ماندگاری عمل بلفاروپلاستی تعریف شده است چقدر است؟

زمانی که برای ماندگاری عمل بلفاروپلاستی تعریف شده است چقدر است؟

با توجه به توضیحات مذکور مدت ماندگاری عمل بلفاروپلاستی متاثر از چندین عامل مختلف است. اما به عنوان قاعده کلی و در حالت ایده آل به جهت آنکه یک تکنیک تهاجمی جراحی برای اصلاح فرم پلک های بالا و پایین انجام شده است میتوان میانگین ماندگاری ۱۵ سال را در نظر گرفت. البته این زمان برای همه زیباجویان یکسان نیست. بلکه مدت زمانی است که در بهترین حالت خود برای افراد وجود دارد. از طرفی محدودیت سنی خاصی نیز برای این عمل در بزرگسالان تعریف نشده است. اما اگر می‌خواهید در مورد بهترین سن برای عمل بلفاروپلاستی اطلاعات زیادی بدست آورید. می‌توانید مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

چه مراقبت هایی برای افزایش ماندگاری عمل لازم است؟

بسیاری از زیباجویان دقیقا می‌خواهم بدانند که چه مراقبت هایی روی افزایش ماندگاری عمل بلفاروپلاستی تأثیر دارد. همه ما اهمیت زیادی به زیبایی صورت خود میدهیم و حتی در کنار تغییر سبک زندگی هر کاری را که لازم باشد انجام میدهیم تا این زیبایی ماندگار باشد. اقداماتی که در این خصوص باید انجام شود شامل موارد ذیل است:

  • در طولانی مدت در مقابل آفتاب قرار نگیرید

اگرچه تابش آفتاب بر روی پوست بدن سودمند است و می‌تواند به سلامتتان کمک کند اما اگر زیاده روی شود تاثیر مخربی را خواهد داشت. خصوصا بر روی صورت که بافت بسیار ظریف و نازکی دارد. پوست صورت اگر در طولانی مدت در مقابل اشعه فرابنفش قرار بگیرد ممکن است دچار چین و چروک های فراوان و شل شدگی شود که همه اینها منجر به برگشت نتیجه عمل خواهد شد.

  • عدم مصرف دخانیات

افرادی که بنا به عادت و به طور مرتب و روزانه به مصرف دخانیات می‌پردازند نباید انتظار ماندگاری عمل های زیبایی صورت در نقاط مختلف را داشته باشند. در مورد مدت ماندگاری عمل بلفاروپلاستی نیز این موضوع صدق می‌کند. یعنی سمومی که از طریق دخانیات وارد بدن می‌شود نه تنها دوران نقاهت بعد از عمل را کاهش میدهد بلکه باعث پیری زودرس، افتادگی پوست و تغییرات وزنی می‌شوند.

  • ورزش را در برنامه خود داشته باشید

انجام فعالیت های ورزشی ملایم یا سبک می‌تواند به سلامت پوست شما کمک کند. از آنجایی که پلک های بالا و پایین چشم آناتومی بسیار ظریف و نحیفی دارند بیشتر تحت تأثیر قرار میگیرند. پس اگر یک ورزش مرتب همراه با تغذیه ایده آل داشته باشید نتایج عمل زیبایی بلفاروپلاستی ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

  • به صورت دوره ای به کلینیک مراجعه کنید

در محلی که عمل بلفاروپلاستی پلک بالا و پلک پایین انجام شده است بهتر است هر چند وقت یکبار برای ارزیابی نتیجه عمل به پزشک جراح خود مراجعه کنید. برای این کار میتوانید وقت بگیرید تا فرصتی برای معاینه های بعدی پلک های شما تنظیم شود. با این کار شرایطی را فراهم کردید تا اگر پزشک تغییراتی را در پلک مشاهده کند توصیه هایی را برای جلوگیری از شدت یافتن آن به شما بگوید.

چه مراقبت هایی برای افزایش ماندگاری عمل لازم است؟

کلینیک آی گل یک مرکز زیبایی مجهز همراه با تیم تخصصی

کلینیک آی گل خدمات بسیار زیادی را به زیباجویان ارائه میدهد که مهمترین آنها لیزر موهای زائد، عمل بلفاروپلاستی، کاشت مو، کاشت ابرو، تزریق فیلر لب، فیلر گونه، تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک است. این مرکز به واسطه بهره مندی از تجهیزات و ابزارآلات مدرن و پیشرفته در زمینه پزشکی زیبایی بهترین خدمات را به زیباجویان ارائه می‌دهد. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما برای انجام عمل های زیبایی هستند. پس با این کلینیک در تماس باشید.