چطور برای جلسه اول لیزر موهای زائد آماده شویم؟

چطور برای جلسه اول لیزر موهای زائد آماده شویم؟

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

رشد کردن دائمی موهای بدن می تواند برای شما دردسر بسیار زیادی درست کند. حالا که روشی مانند لیزر موهای زائد وجود دارد و می توانید با خیالی راحت از شر موهای زائد بدن خودتان خلاص شوید، چرا از این فرصت طلایی استفاده نمی کنید؟ شاید جلسه اول لیزر موهای زائد برای بسیاری از شما نگران کننده باشد. چون به هر حال نمی دانید که قرار است برای لیزر موهای زائد چه کاری انجام دهید، میزان درد چقدر است و اصلا چه نکاتی را باید قبل از لیزر کردن در نظر بگیرید. به همین خاطر این مقاله را به نکات مهم برای لیزر موهای زائد در جلسه اول اختصاص داده ایم.

جلسه اول لیزر موهای زائد چگونه است؟

لیزر موهای زائد یکی از روش های جدید برای حذف موهای زائد بدن و صورت است. برای اینکه بتوانید به بهترین نتیجه برسید، باید حداقل ۸ الی ۱۲ جلسه به صورت منظم برای لیزر به مراکز زیبایی مراجعه کنید. پس از اتمام این جلسات نیز باید هر چند ماه یکبار برای شارژ لیزر به مرکز لیزر مراجعه کنید. جلسه اول لیزر موهای زائد بسیار ساده انجام می شود و جای هیچ نگرانی نیست.

در صورت نیاز می توانید از بی حسی استفاده کنید. اما دردی که در جلسه اول احساس می کنید، بسیار قابل تحمل است. خبر خوب اینکه این درد در جلسات بعدی کاهش پیدا خواهد کرد. فقط کافیست که یک کلینیک خوب و دستگاه مناسب را برای لیزر موهای زائد بدن خودتان انتخاب کنید و بدون استرس در زمان مناسب در کلینیک حضور پیدا کنید.

دغدغه جلسه اول لیزر

مراقبت های قبل از جلسه اول لیزر موهای زائد

مراقبت های قبل از جلسه اول لیزر موهای زائد صورت و بدن به شما این امکان را می دهد تا با حداکثر اثربخشی این جلسه را به اتمام برسانید. یک نکته مهم این است که حداقل ۶ هفته قبل از جلسه اول، موهای خودتان را با هر روشی که باعث کنده شدن ریشه های مو می شود از پوست خارج نکنید. چون هدف ما در لیزر موهای زائد، از بین بردن فولیکول یا همان ریشه مو است و شما با این کار ریشه مو را از بین می برید و اجازه نمی دهید که لیزر موهای زائد اثر خود را بگذارد.

نکته دیگر اینکه آفتاب گرفتن قبل از لیزر مضر است و نباید حداقل ۶ هفته از روش های برنزه کردن با آفتاب استفاده کنید. اگر دارای مشکلات پوستی هستید و یا مشکلات هورمونی دارید، حتما با پزشک کلینیک زیبایی برای لیزر کردن مشورت کنید. با رعایت این موارد، شما آماده لیزر هستید.

مراقبت های قبل از جلسه اول لیزر موهای زائد

بی حسی برای لیزر موهای زائد

یکی از نگرانی های افراد برای لیزر موهای زائد در جلسه اول، درد لیزر است. به طور کلی، به دلیل اینکه در این فرآیند ریشه موی شما از بین می رود، احساس مقداری درد و سوزش طبیعی است. معمولا مراجعه کنندگان در برخی از نواحی بدن درد بیشتری دارند. به طور مثال لیزر ناحیه بیکینی و زیر بغل درد بیشتری را به همراه دارد.

اگر آستانه درد شما پایین است، می توانید از مقداری پماد بی حس کننده مانند زایلا پی در ناحیه بیکینی استفاده کنید و آن ناحیه را با یک پلاستیک بپوشانید. می توانید پس از وارد شدن به اتاق لیزر، پماد را از روی پوست پاک کنید یا اینکه از اپراتور بخواهید تا اجازه دهد شما بی حسی خودتان را بشویید و بعد کار را شروع کند. برای سایر بخش های بدن نیاز زیادی به استفاده از بی حسی نیست، مگر اینکه پزشک یا اپراتور به شما توصیه کند این کار را انجام دهید.

شیو کردن موها قبل از جلسه اول لیزر

شیو کردن موها قبل از جلسه اول لیزر، اهمیت بسیار زیادی دارد. هدف ما در لیزر از بین بردن ریشه مو است و کاری با ساقه موها نداریم. اگر ساقه موهای شما بزرگ باشند، بخش زیادی از انرژی لیزر برای از بین بردن ساقه موها هدر می رود. از طرفی سوختن ساقه مو می تواند باعث ایجاد سوزش پوست نیز شود. بنابراین، حتما قبل از جلسه اول و جلسات دیگر لیزر، باید موهای خود را با تیغ شیو کنید. سعی کنید که این کار را چند ساعت قبل از لیزر انجام دهید تا دوباره موهای شما رشد نکنند.

شیو کردن موها قبل از جلسه اول لیزر

مراقبت های لیزر موهای زائد بعد از جلسه اول

بعد از اتمام جلسه اول لیزر موهای زائد باید از پوست خودتان مراقبت بیشتری کنید. ممکن است در جلسه اول، سوزش و قرمزی در پوست شما پدیدار شود که می توانید با کرم های آبرسان و برخی از کرم های ترمیم کننده پوست این مشکلات را برطرف کنید. بهتر است که تا چند روز از قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب جدا خودداری کنید. اگر به همراه لیزر فول بادی، لیزر موهای زائد صورت را انجام داده اید، حتما از کرم های ضد آفتاب مناسب نیز استفاده کنید.

دوش گرفتن با آب گرم تا ۲۴ ساعت بعد از جلسه اول لیزر، ممنوع است؛ چون باعث تحریک و قرمزی بیشتر پوست می شود. فقط می توانید با مقداری آب سرد خودتان را در این زمان بشویید. همچنین تا ۲ هفته نیازی به شیو کردن موهای بدن و صورتتان نیست. پس از گذشت ۱۰ الی ۱۴ روز، کم کم موها از ریشه کنده می شوند و می ریزند. پس از گذشت ۲ هفته می توانید بقیه موهایی که دچار ریزش نشده اند را با تیغ شیو کنید. در نهایت ۳۰ الی ۴۰ روز بعد برای جلسه بعدی آماده شوید و به مرکز لیزر مراجعه کنید.

کلینیک زیبایی آی گل؛ مشاور شما برای لیزر موهای زائد صورت و بدن

یک کلینیک زیبایی معتبر به غیر از اینکه باید امکان استفاده از خدمات لیزر موهای زائد پا با جدیدترین دستگاه دنیا را به شما بدهد، باید مشاور خوبی برای شما باشد. نگرانی شما در جلسه اول لیزر موها کاملا طبیعی است و ما در کلینیک زیبایی آی گل این نگرانی را درک می کنیم. مشاورین و پزشکان متخصص ما در کنار شما هستند تا برای معایب و مزایای لیزر موهای زائد به شما مشاوره بدهند. فقط کافیست که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جلسه اول لیزر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.