لیزر فول بادی در مجهزترین مرکز زیبایی تهران

لیزر فول بادی در مجهزترین مرکز زیبایی تهران

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .


لیزر فول بادی یکی از رایج‌ترین عمل‌هایی است که در بین آقایان و بانوان انجام می‌شود. این عمل با هدف حذف موهای زائد و زیباسازی سطح پوست است. استفاده از بروزترین دستگاه‌ها و تجهیزات روز دنیا شرایطی را فراهم کرده است تا یک عمل کاملاً بدون درد و سوزش و کوتاه مدتی داشته باشید.

علاوه بر همه این‌ها میزان اثربخشی که با دستگاه لیزر جدید می‌توان دید بسیار بیشتر از نمونه‌های قدیمی است. در کنار این‌ها سلامت فرد زیباجو نیز حفظ خواهد شد و شما با آسودگی خاطر می‌توانید به بهترین مرکز لیزر موهای زائد مراجعه کنید. در این مقاله قصد داریم اطلاعات کاربردی و مهمی در مورد عمل لیزر کل بدن ارائه دهیم. قطعاً این اطلاعات می‌تواند برای زیباجویان مفید باشد.

لیزر فول بادی یعنی چه؟

لیزر فول بادی یعنی انجام عمل لیزر برای تمام نقاط بدن که دارای موهای زائد هستند. هر سطحی از پوست که نیاز به اصلاح و حذف موهای زائد دارند عملاً باید لیزر شوند. این عمل هم برای آقایان و هم بانوان انجام می‌شود. از طرفی لیزر فول بادی آقایان با خانم‌ها متفاوت است و میزان تاثیر آنها نیز با یکدیگر فرق دارد.

نواحی از بدن که تحت عمل لیزر حذف موهای زائد قرار می‌گیرند شامل نواحی خاص صورت در آقایان مانند گونه‌ها و خط ریش و همچنین زیر گردن، زیر بغل، سینه‌ها، شکم و پاها است. البته برای خانم‌ها تمام نقاط صورت مانند روی لب انجام می‌شود تا ریزترین موهای زائد که نیاز به اصلاح دارند همگی حذف شوند.

درجه اثربخشی که دستگاه لیزر برای نقاط مختلف بدن دارد متفاوت است زیرا جنس موها در بدن یکسان نیستند. به عبارتی ممکن است پزشک طول موجی که برای لیزر موهای زائد صورت در نظر می‌گیرد با لیزر موهای زیر بغل فرق کند.

موهایی که در پاها رشد می‌کنند ساختار ظریف‌تری نسبت به موهای قسمت سینه آقایان و صورت دارند. پس برای هر کدام یک روش منحصر به فردی تعریف شده است. کلینیک‌های مجهز سعی می‌کنند از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده کنند تا فرد زیباجو ایده آل ترین نتیجه لیزر را دریافت کند.

لیزر فول بادی یعنی چه؟

لیزر موهای زائد چگونه کار می‌کند؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که در مورد لیزر فول بادی مطرح می‌شود این است که روند کار به چه صورت است و لیزرها چگونه بر روی موهای بدن تاثیر می‌گذارند و باعث از بین رفتن آنها می‌شوند. لیزر موهای زائد یک طول موج مشخصی از نور را منتشر می‌کند که مستقیماً در قسمت فولیکول‌های مو تبدیل به گرما می‌شود. این تغییر انرژی باعث یک آسیب ساختاری به بافت مو خواهد شد که رشد آن را متوقف یا باعث از بین رفتن ریشه مو می‌شود.

در چنین شرایطی موهای زائد به تدریج از سطح پوست ریزش پیدا می‌کنند. این نوع فرایند لیزر غالباً با عنوان علمی فتوترمولیز شناخته می‌شود. نکته بسیار مهمی که در فرایند لیزر باید مد نظر قرار دهیم این است که موها باید در مرحله رشد یا به عبارتی آناژن قرار داشته باشند. در این وضعیت است که لیزر تاثیر مثبتی روی موها خواهد گذاشت و ناحیه تحت درمان یک پوست کاملاً صاف و بدون مو خواهد داشت.

چند جلسه درمان برای لیزر کل بدن بهتر است؟

دستگاه و تجهیزات هوشمندی که امروزه برای لیزر موهای زائد در کل بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای دارند. اولین مزیتی که این دستگاه‌ها از آن برخوردار هستند این است که تعداد جلسات درمان کاهش پیدا می‌کند و شما با تعداد مراجعات اندک می‌توانید یک نتیجه ایده‌آلی کسب کنید.

در مجموع فولیکول های مو برای کسب بهترین نتیجه باید در مرحله رشد یا آناژن باشند تا از این طریق بتوان یک عمل بازگشت ناپذیر را انجام داد. از آنجایی که موهای بدن ممکن است هر کدام به صورت جداگانه در چرخه رشد باشند نتایج متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی ما باید چندین جلسه درمان را به صورت منظم انجام دهیم.

اصولاً بین ۶ تا ۸ جلسه با فاصله حدود ۴ هفته و در مواقعی ۶ هفته باید عمل لیزر انجام شود. نظم کاری بالا در عمل لیزر فول بادی و مراجعه سر موقع نتیجه کار را ایده آل خواهد کرد. اما بستگی به نوع موهای بدن فرد دارد که باعث می‌شود تعداد جلسات کاهش یا افزایش یابند.

چند جلسه درمان برای لیزر کل بدن بهتر است؟

فوایدی که برای لیزر فول بادی بانوان و آقایان تعریف شده است

مزیت‌ها و امتیازات بسیار ویژه‌ای را می‌توان برای لیزر موهای زائد با دستگاه ipl و دستگاه سری الکس برشمرد. اما امروزه دستگاه لیزر الکساندرایت به دلیل دقت بالا و همچنین نتیجه ایده آل طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. همچنین تعداد جلسات نیز با عمل لیزر با این دستگاه کاهش پیدا می‌کند. در مجموع مزیت‌هایی را که می‌توان برای عمل لیزر برشمرد شامل موارد ذیل است.

  • اثربخشی لیزر فول بادی بیش از ۹۰ درصد است. حتی رشته‌های کوچکی که از مو باقی می‌مانند بسیار ظریف‌تر شده و در مراحل بعدی لیزر از بین خواهند رفت.
  • می‌توانید به یک سطح پوست صاف و زیبا برسید. بدون آنکه آسیبی به بافت طبیعی پوست شما وارد شود.
  • به دلیل روی کار آمدن دستگاه های پیشرفته تعداد جلسات درمان کاهش پیدا خواهد کرد
  • دیگر نیازی به اصلاح مکرر و اپیلاسیون ندارید و با چند جلسه درمان برای همیشه می‌توانید از موهای زائد خود رهایی یابید.
  • لیزر فول بادی می‌تواند در زمان و سرمایه شما صرفه‌جویی کند. به طور کلی یک فرد بالغ در تمام عمر خود حدود ۸ هفته کامل زمان می‌گذارد تا به اصلاح موهای زائد بدن خود بپردازد. هزینه‌های آن نیز بالا می‌باشد. پس با عمل لیزر در انرژی، زمان و پول خود صرفه‌جویی خواهید کرد.
  • با استفاده از لیزر می‌توانید به بهبود رنگدانه طبیعی پوست بپردازید. به این صورت که اصلاح و تراشیدن مکرر پوست باعث از بین رفتن رنگدان‌هها و بافت آن خواهد شد. پس با عمل لیزر به سلامت پوست خود نیز کمک خواهیم کرد.
  • لیزر موهای زائد پا با جدیدترین دستگاه دنیا انجام خواهد شد. برای دیگر نقاط بدن نیز این تجهیزات بهترین کارایی لازم را دارند.

کلینیک آی گل؛ بهترین مرکز لیزر فول بادی در تهران

کلینیک آی گل؛ بهترین مرکز لیزر فول بادی در تهران

کلینیک آی گل به دلیل آنکه از بروزترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد استفاده می‌کند همواره توانسته است یک عمل با کیفیت و ایده‌آلی را برای برای زیباجویان فراهم کند. مهم‌ترین اولویت برای ما حفظ سلامت مراجعین و ایجاد یک نتیجه مطلوب و مورد انتظار است. متخصصین ما به دلیل تجربه بالایی که دارند بهترین خدمات را به شما ارائه خواهند داد. شما می‌توانید به منظور مراجعه در کلینیک با کارشناسان ما در تماس باشید تا یک وقت ملاقات ترتیب داده شود.