مزایا و معایب کاشت موی جلوی سر برای خانم ها

مزایا و معایب کاشت موی جلوی سر برای خانم ها

بالا رفتن خط پیشانی، یکی از دغدغه های اصلی خانم ها است که با ریزش موی جلوی سر مواجه هستند. متاسفانه، همین موضوع می تواند تاثیر بسیار بدی روی اعتماد به نفس خانم ها داشته باشد. اگرچه ریزش موی جلوی سر به راحتی قابل کنترل نیست، اما با روش کاشت موی جلوی سر برای خانم ها تا حد زیادی می توان این مشکل را برطرف کرد. اگر متقاضی کاشت مو بدون درد و خونریزی هستید و از بالا رفتن خط پیشانی خودتان رضایت ندارید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

کاشت موی جلوی سر برای خانم ها چه زمانی انجام می شود؟

برخی از خانم به واسطه مشکلات ارثی الگوی مردانه ریزش مو دارند و با طاسی بالای سر مواجه هستند. شاید کم پشتی مو، برای بسیاری از خانم ها آزاردهنده باشد؛ اما اینکه ریزش مو باعث بلندتر شدن پیشانی شود، بسیار روی زیبایی چهره خانم ها موثر است. معمولا خانم هایی که با ریزش موی فرم مردانه مواجه هستند یا مشکلات ارثی در این زمینه دارند، کاندیدای خوبی برای کاشت مو جلوی سر محسوب می شوند.

کاشت موی جلوی سر برای خانم ها، زمانی انجام می شود که دیگر خانم ها قادر به تحمل وضعیت چهره و ریزش موی خودشان نباشند. در این صورت می توان از هر یک از روش های FIT و یا FUT برای کاشت مو برای موهای کم پشت خانم ها استفاده کرد و یک نوار موی طبیعی در بالای سر برای پایین آوردن پیشانی ایجاد کرد.

کاشت موی جلوی سر برای خانم ها چه زمانی انجام می شود؟

کاشت موی جلوی سر زنان نسبت به مردان چه مزیت هایی دارد؟

کاشت مو برای زنان دغدغه ها و نگرانی های خاص خودش را دارد. در حالی که بسیاری از خانم ها دوست دارند برای کاشت موی جلوی سر خودشان هزینه کنند و حتی درد و ناراحتی ناشی از آن را به جان می خرند، برخی از خانم ها نگران عوارض کاشت موی جلوی سر هستند. خوشبختانه، عوارض عمل کاشت موی طبیعی اصلا مشهود نیست و شما می توانید با خیالی راحت، مراحل کاشت مو را انجام دهید؛ بدون اینکه نگران بروز مشکلات خاص در این زمینه باشید.

از طرفی کاشت موی جلوی سر زنان نسبت به کاشت موی جلوی سر آقایان مزایای زیادی را به همراه دارد. چون شرایط موهای خانم ها با موهای آقایان کاملا متفاوت است. با ما همراه باشید تا با ۲ مزیت مهم کاشت موی جلوی سر برای خانم ها نسبت به آقایان آشنا شوید.

  • امکان استفاده از پشت موها به عنوان بانک مو

یکی دیگر از مزایای کاشت موی جلوی سر زنان، بانک موی خوب خانم ها است. بالاترین تراکم کاشت مو با کمک بانک موی قوی خانم ها در پشت ها موها به خانم ها این اجازه را می دهد تا موهایی زیباتر و پرپشت تر داشته باشند. البته خانم ها نیز چالش های زیادی در مورد کاشت مو با بانک موی ضعیف دارند که با مشورت پزشک، می توان بهترین جایگاه را برای بانک موی خانم ها در نظر گرفت.

  • عدم اهمیت زخم در ناحیه اهدا کننده مو برای خانم ها

یکی از مهم ترین مزایای کاشت موی جلوی سر برای خانم ها این است که حتی اگر در ناحیه پشت سر، زخم های زیادی ایجاد شوند باز هم نگرانی برای خانم ها وجود ندارد. چون عمدتا خانم ها دارای موهای بلندی هستند و این موی بلند می تواند ناحیه زخم را بپوشاند، بدون اینکه تاثیر بدی روی ظاهر خانم ها داشته باشد. این در حالی است که معمولا جای زخم ایجاد شده ناشی از بانک موی مردانه، کاملا قابل مشاهده است.

معایب کاشت مو جلوی سر زنان نسبت به آقایان

معایب کاشت مو جلوی سر زنان نسبت به آقایان

اگرچه کاشت مو جلوی سر برای خانم ها مزایای زیادی را به همراه دارد؛ اما بدون عیب نیز نیست. اولین عیب کاشت مو برای خانم ها این است که معمولا زنان بانک موی کمتری نسبت به آقایان دارند. چون امکان گرفتن مو از بخش های مختلف بدن خانم ها وجود ندارد و فقط ناحیه پشت سر خانم ها، اهدا کننده خوبی خواهد بود.

از دیگر معایب کاشت مو جلوی سر زنان نسبت به آقایان می توان به مراقبت و نگهداری پیچیده اشاره کرد. به دلیل اینکه خانم ها باید حجاب داشته باشند و روسری و شال استفاده شده روی موها، می تواند باعث افت کیفیت کاشت مو شود، باید تا مدت ها از قرار دادن حجاب جلوی سر خودشان خودداری کنند یا اینکه با مشورت پزشک این کار را انجام دهند.

نکته دیگر اینکه زخم ایجاد شده در پشت سر خانم ها باید به درستی مراقبت شود. اما بلند بودن موهای خانم ها می تواند یک دغدغه برای عوض کردن پانسمان و یا زخم پشت سر باشد. البته می توان با جمع کردن موها در بالای سر تا زمانی که زخم به طور کامل خوب شود، از زخم به درستی مراقبت کرد.

هزینه کاشت مو جلو سر چقدر است؟

هزینه کاشت مو جلو سر برای خانم ها و آقایان تفاوت چندانی ندارد. عواملی که می توانند باعث ایجاد تغییر در هزینه کاشت مو شوند، بیشتر مربوط به روش استفاده شده برای کاشت مو و همچنین میزان موی قابل کاشت هستند.

برای اطلاع از هزینه کاشت مو جلو سر، می توانید با پرسنل کلینیک زیبایی آی گل در ارتباط باشید. پس از مراجعه و دریافت مشاوره جهت کاشتن موهای خودتان، قیمت نیز به شما اعلام می شود. البته نباید انتظار داشته باشید که قیمت دقیق قبل از معاینه شما اعلام گردد؛ چون نوع ساختار موها و میزان ریزش موی شما تاثیر زیادی روی هزینه دارند.

هزینه کاشت مو جلو سر چقدر است؟

کلینیک زیبایی آی گل؛ بهترین کلینیک برای کاشت مو خانم ها

خانم ها باید حساسیت بیشتری برای کاشت مو به خرج دهند. شاید آقایان بتوانند با کاشت مو با هر روشی، به نتیجه خوبی برسند؛ اما انتخاب بهترین روش کاشت مو برای خانم ها و در نظر گرفتن بهترین ناحیه اهداکننده مو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

کلینیک زیبایی آی گل، یکی از کلینیک های معروف برای کاشت موی خانم ها است. اگر به دنبال یک کلینیک با پرسنل متخصص می گردید که تمامی موازین بهداشتی برای جلوگیری از عفونت رعایت شوند، می توانید کلینیک زیبایی آی گل را انتخاب کنید. در این کلینیک زیبایی، خدمات زیبایی دیگری نیز ارائه می شوند که می توانید از آن ها نیز کمک بگیرید.