۳ روش کاشت مو بدون درد و خونریزی

3 روش کاشت مو بدون درد و خونریزی

احتمالا شما هم از ریزش موهای خودتان کلافه شده اید و به دنبال روشی هستید تا بتوانید از شر طاسی سر خودتان خلاص شوید. خوشبختانه آنقدر روش های متنوعی برای کاشت مو بدون درد وجود دارند که می توانید با خیالی راحت این کار را انجام دهید از موهای کاشته شده خودتان لذت ببرید. البته این یک تبلیغ نادرست است که کاشت مو بدون درد و خونریزی انجام می شود.

حتی در صورتی که از کم تهاجمی ترین روش ها کمک بگیرید، ممکن است مقداری درد و یا خونریزی را تجربه کنید که البته قابل تحمل هستند. اگر به دنبال بالاترین تراکم کاشت مو هستید، ولی از درد و خونریزی هم خوشتان نمی آید؛ با ما همراه باشید تا شما را با روش های کاشت مو آشنا کنیم.

میزان درد و خونریزی در حین کاشت مو چقدر است؟

یکی از موضوعاتی که باعث می شود برخی از آقایان از کاشتن مو منصرف شوند، درد و خونریزی است که در حین کاشت مو تجربه می کنند. خوشبختانه این عمل، هر چقدر هم که تهاجمی باشد درد زیادی را برای شما به همراه ندارد. ممکن است در حین عمل تنها دردی که احساس کنید، درد تزریق بی حسی باشد. البته پس از انجام عمل و از بین رفتن اثر بی حسی، ممکن است کمی احساس درد در ناحیه سر خودتان داشته باشید که موقتی است.

روش های مختلف کاشت مو میزان درد و خونریزی متفاوتی نیز دارند. به طور مثال، اکثر بیماران درد بیشتری را در هنگام کاشت مو به روش FUT تجربه می کنند؛ اما به دلیل اینکه این روش اثربخشی فوق العاده ای دارد و می تواند باعث افزایش تراکم موهای آقایان شود، بسیار مورد طرفدار است.

اگر درد و خونریزی خفیف برای شما مهم نیست و می توانید آن را تحمل کنید، نگران نباشید؛ اما اگر به خیال اینکه کاشت مو بدون خونریزی و درد انجام می شود، قصد مراجعه به کلینیک ها را دارید، باید بگوییم که ممکن است در راحت ترین مدل کاشت مو نیز مقداری درد و خونریزی را تجربه کنید.

میزان درد و خونریزی در حین کاشت مو چقدر است؟

روش های کاشت مو بدون خونریزی

به طور کلی، روش های کاشت مو بدون خونریزی و درد، روش های کم تهاجمی هستند که بدون نیاز به جراحی و یا برش انجام می شوند. عمل کاشت موی طبیعی همواره دارای مقداری درد و خونریزی هست و نباید انتظار داشته باشید که این کار بدون هیچ دردی انجام شود. اما اگر از روش های زیر برای کاشت مو با بانک موی ضعیف کمک بگیرید، احتمالا احساس بدی در حین کاشتن موهای خودتان نخواهید داشت.

۱.    کاشت مو به روش FIT

کاشت مو به روش FIT یکی از روش های جدید برای کاشت مو است. این روش کاشت مو بدون درد و خونریزی بوده و عوارض زیادی را به دنبال دارد. پزشک برای انجام این روش، واحدهای فولیکول مو را به طور جداگانه از کرانه موها استخراج می کند و در بخشی که نیاز است، می کارد. هیچ خونریزی و جراحی خاصی برای انجام این روش کاشت مو نیاز نیست. به همین خاطر در کنار اینکه می توانید در زمان کوتاهی به نتیجه ایده آل خودتان برسید، می توانید خیال خودتان را از عدم اسکار در پشت سر خودتان راحت کنید.

چطور درد و خونریزی بعد از عمل کاشت موی طبیعی را کاهش دهیم؟

۲.    کاشت مو به روش Micro FIT

یکی از روش های محبوب کاشت مو که چندین سال از بسیاری از کلینیک های زیبایی انجام می شود، روش FIT است. در این روش فولیکول های مو به صورت طبیعی از بدن خارج می شوند و در بخش سر و جایی که نیاز است، مورد استفاده قرار می گیرند. میکرو FIT یک روش جدید و پیشرفته تر از کاشت مو به روش FIT است. مهم ترین عاملی که باعث محبوبیت این روش کاشت مو شده استف طبیعی و نامشهود بودن آن می باشد.

در این روش جراح از یک دستگاه ایمپلنت مینیاتوری برای کاشتن موها استفاده می کند. این دستگاه یک سری سوراخ هایی را در کف سر به قطر ۰.۵ تا ۴.۵ میلی متر ایجاد می کند. این سوراخ ها می توانند باعث جدا شدن فولیکول های مو از بافت اطراف شوند. سوراخ های کوچک و ریزی که ایجاد می شوند، به راحتی قابل ترمیم هستند. به همین خاطر، درد و خونریزی در این روش بسیار کمتر از روش های کاشت مو مانند FUT می باشد. این روش در کنار اینکه بدون خونریزی و درد قابل انجام است، نیازی به بخیه نیز نخواهد داشت.

۳.    کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT یکی از روش های کاشت مو محبوب و جدید است. در این روش از جدیدترین فناوری ها و تکنیک ها برای کاشتن موهای جدید استفاده می شود. به همین خاطر روند بهبودی بیماران در اثر انجام این روش کاشت مو بسیار کوتاه تر می شود. ان روش کم عارضه، نه تنها خونریزی بسیار کمی را به دنبال دارد، بلکه می تواند باعث کاهش ریسک عفونت نیز شود.

چطور درد و خونریزی بعد از عمل کاشت موی طبیعی را کاهش دهیم؟

چطور درد و خونریزی بعد از عمل کاشت موی طبیعی را کاهش دهیم؟

اگرچه روش های ذکر شده تا حد زیادی به شما این امکان را می دهند تا کاشت مو بدون درد و خونریزی داشته باشید، اما بروز مقداری احساس درد پس از عمل طبیعی است. برای اینکه درد خودتان را کاهش دهید، حتما از مسکن ها و داروهایی که پزشک به شما توصیه کرده است، استفاده کنید. برای کنترل خونریزی نیز می توانید با پزشک مشورت نمایید. معمولا پزشکان توصیه می کنند تا مدت زمانی اقدام به مصرف داروهای رقیق کننده خون نکنید تا بتوانید تورم و کبودی را کاهش دهید و زودتر دوره بهبودی خود را طی کنید.

کلینیک زیبایی آی گل؛ بهترین کلینیک تخصصی در حوزه کاشت مو

کلینیک زیبایی آی گل یکی از بهترین کلینیک هایی است که امکان کاشت مو برای زنان و مردان را به صورت تخصصی و با آخرین تکنولوژی ها فراهم کرده است. اگر نگران عوارض کاشت موی طبیعی هستید، می توانید از پزشکان و پرسنل خبره این کلینیک کمک بگیرید. کلیه روش های کاشت مو بدون درد و خونریزی در این کلینیک قابل انجام می باشند.

فقط کافیست که برای انتخاب بهترین روش کاشت ابرو و مو، به این کلینیک مراجعه کنید تا بر اساس نیاز شما، بهترین روش به شما پیشنهاد شود.