بهترین مرکز و کلینیک کاشت مو در تهران

بهترین مرکز و کلینیک کاشت مو در تهران

کاشت مو یک اقدام زیبایی بسیار رایج در بین آقایان و در مواردی خانم‌ها میباشد که میخواهند از طریق بهترین روش کاشت مو یک تراکم ایده آلی را در ناحیه سر داشته باشند. به همین دلیل همواره به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو در تهران هستند. البته این عمل نه تنها در پایتخت بلکه در سایر شهرها نیز توسط بهترین دکتر کاشت مو با نتیجه و کیفیت مطلوب انجام می‌شود.

از آنجایی که نتیجه عمل برای همه زیباجویان اهمیت دارد می‌خواهند کلینیک یا مرکزی را انتخاب کنند که از هر لحاظ پیشرفته و دارای یک تیم کاری قوی باشد. مجموعه ای که بتواند کاشت موی طبیعی و بسیار زیبایی را انجام دهد و یک عمل کاملا پایدار و بدون بازگشت را تجربه کنید.

ارزیابی تخصصی و دقیق زیباجو در بهترین مرکز کاشت مو در تهران

از مراحل مهمی که در فرایند کاشت مو در یک کلینیک تخصصی انجام می‌شود ارزیابی بانک مویه و تراکم مو در نقاط دیگر سر است. از طرفی باید سلامت پوست و موی فرد تایید شود و اینکه انجام عمل هیچ نوع عوارض جدی و مشکلات دیگری را بوجود نمی آورد.

اینکه افراد دارای بیماری خاصی هستند یا خیر؟ در حال مصرف دارو می‌باشند یا خیر؟ همگی از موارد مهمی است که برای متخصصین کاشت مو اهمیت دارند و باید کاملا از آن مطلع باشند. با انجام چنین ارزیابی هایی میتوان این امید را داشت که نتیجه عمل کاملا موفقیت آمیز و ایده آل خواهد بود.

جلسه مشاوره برای تعیین بهترین روش کاشت مو

جلسه مشاوره برای تعیین بهترین روش کاشت مو

انتخاب بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا یکی از اهداف مهم کلینیک های زیبایی می‌باشد. به همین دلیل در جلسه مشاوره پزشک با بررسی های دقیق تر میتواند تشخیص دهد که کدام روش کاشت مو برای فرد بهترین جواب را میدهد. همانطور که می‌دانید شرایط هر زیباجو با دیگری فرق دارد. در مواردی امکان دارد بانک موی فرد چندان مناسب نباشد.

مقاله پیشنهادی:   گل مژه؛ علائم، درمان های خانگی و پزشکی، نحوه پیشگیری

به همین دلیل باید روش های مرتبط با کاشت مو برای موهای کم پشت یا کاشت مو با بانک موی ضعیف انتخاب شود. اصولا هر چقدر بانک موی افراد در پشت سر تراکم بالایی داشته باشد به همان نسبت میتوان یک برداشت فولیکول مو با کیفیت و فرایند کاشت پر تراکمی را داشت.

تسلط به تمام روش های درمان در بهترین مرکز کاشت مو در تهران

برای عمل کاشت مو در بهترین کلینیک مو روش های گوناگونی وجود دارد. درواقع به دلیل تفاوت شرایط زیباجو لازم است چنین تنوع متد درمان تعیین شود .در حال حاضر روش هایی که امروزه به وفور در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران استفاده می‌شود شامل موارد ذیل می‌باشد. آشنایی جزئی با این روش‌ها منجر خواهد شد تا زیباجویان تا حدودی یک ذهنیت آماده ای نسبت به فرآیند عمل خود داشته باشند.

در این روش جراح سعی می‌کند از قسمت بانک مویه فولیکول های مو را به صورت تک به تک جدا کند و پس از آماده سازی در محل گیرنده پیوند دهد. نسخه پیشرفته این روش که مرتبط با تغییر ابزارهای عمل است کاشت مو به روش اف آی تی می‌باشد.

  • کاشت مو به روش FUT

در این روش یک برش نواری از قسمت بانک مویه برداشت می‌شود. در واقع این یک روش تهاجمی است که از طریق جراحی و برداشت بافت میتوان به آماده سازی فولیکول‌ها و سپس کاشت آنها در جلوی سر پرداخت. معمولا یک رد بخیه نیز پس از ترمیم ایجاد می‌شود که با بلند شدن موهای پیرامون کاملا پوشیده خواهند شد.

  • کاشت مو به روش bht

اگر بانک موی فرد چندان مناسب نباشد و تراکم پایین وجود داشته باشد در آن صورت پزشکان مجبور هستند که از روش bht استفاده کنند. در این متد درمان از موهای سر فرد که در قسمت پشت سر است استفاده نمی‌شود. زیرا آن کیفیت استاندارد در این بخش سر وجود ندارد. به همین دلیل فولیکول های موهای بدن افراد برداشت می‌شود. نقاط مختلفی از بدن وجود دارند که دارای تراکم قابل قبولی هستند.

مقاله پیشنهادی:   آیا لیزر موهای زائد سرطان زا است؟

با توجه به توضیحاتی که در مورد روشهای کاشت مو در بالا ذکر شد به این نتیجه می‌رسیم که بهترین دکتر کاشت مو فردی است که با دانش کافی و براساس شرایط فرد می‌تواند با انتخاب روش مناسب، کاشت موفقیت آمیز را داشته باشد.

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران با وسایل پیشرفته

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران با وسایل پیشرفته

بهترین مرکز کاشت مو در تهران کلینیکی است که از بروزترین و مدرن ترین تجهیزات درمانی برای کاشت مو استفاده میکند. اصولا باید فرایند عمل بدون ریسک و عوارض خطرناک باشد. البته زیباجویان موظف هستند که مراقبت های بعد از کاشت مو را نیز بطور صحیح انجام دهند تا هیچ گونه عارضه جدی دیگری مانند بروز عفونت، ریزش موها، خونریزی، التهاب ایجاد نشود.

در کنار این مراقبت‌ها یک کلینیک تخصصی فاصله زیادی با ابزارها و تجهیزات قدیمی دارد. معمولا در بهترین کلینیک مو ممکن است کاشت مو به روش میکروفیت انتخاب شود که با استفاده از ابزارها و تجهیزات مخصوص فولیکول های مو با دقت بالا و بدون آسیب رساندن به بافت پیرامون جدا می‌شوند و آماده کاشت خواهند شد.

رشد طبیعی موها، خط کاشت دقیق، فرم مناسب موها

زیباجویان برای عمل کاشت مو غالبا انتظارات زیادی دارند. آنها توقع دارند که پس از تکمیل عمل و طی شدن پروسه مشخص یک رشد طبیعی را ببینند. همچنین در کنار این‌ها برای زیبایی کار خط کاشت از قسمت شقیقه تا بالای پیشانی نیز باید دقیق باشد تا آن حالت طبیعی را نشان دهد.

ایستایی موهای رشد کرده و فرم مناسب آنها باعث می‌شود تا افراد به حالت دهی موهای خود بپردازند. البته یکسری تفاوت های جزئی ممکن است ایجاد شود. اما باید فولیکول‌ها از نقاط مناسب برداشت و در بهترین نقطه سر کاشت شوند.

مقاله پیشنهادی:   لیزر بدن آقایان؛ 5 دلیل مهم که مردان به این عمل فکر میکنند

معمولا پس از درمان یک ریزش خفیف را تجربه خواهید کرد که به دنبال آن فولیکول های مو قویتر رشد خواهند کرد. به همین دلیل تا سپری شدن این زمان از قرار گرفتن در مناطقی که میتواند باعث دگرگونی نتیجه عمل شود خودداری کنید.

کلینیک آی گل دارای بهترین تیم پزشکی و درمان در حوزه زیبایی پوست و مو

کلینیک آی گل دارای بهترین تیم پزشکی و درمان در حوزه زیبایی پوست و مو

کلینیک آی گل یک مجموعه با سابقه در زمینه زیبایی پوست و مو است که تا به امروز توانسته است تعداد زیاد از عمل های کاشت مو را با بهترین نتیجه انجام دهد. داشتن نمونه کارهای قوی از مهمترین افتخارات این کلینیک می‌باشد. به همین دلیل زیباجویان میتوانند یک عمل با کیفیت را داشته باشند. به جهت مجهز بودن مرکز عمل بدون درد با بالاترین سطح آرامش را تجربه خواهید کرد. در نتیجه بدون استرس جهت هماهنگی های لازم و حضور در کلینیک با ما تماس حاصل فرمایید.