هزینه عمل افتادگی پلک در سال جدید؛ عوامل موثر بر آن

هزینه عمل افتادگی پلک در سال جدید؛ عوامل موثر بر آن

مشاوره رایگان بلفاروپلاستی

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .


افتادگی پلک یکی از ناهنجاری های رایج در بین آقایان و حتی بانوان می‌باشد که بنا به دلایل مختلف مانند وراثت، افزایش سن، ازدیاد وزن، شل شدگی پوست و غیره اتفاق می‌افتد. برای برخی از زیباجویان اولویت های زیادی قبل از عمل وجود دارد که یکی از آنها هزینه عمل افتادگی پلک است.

جراحی پلک افتاده با نام علمی بلفاروپلاستی شناخته می‌شود که هم برای پلک بالا و هم پلک پایین قابل انجام است. روش های مختلفی برای آن وجود دارد که میتوان به عمل جراحی یا استفاده از لیزر اشاره کرد. البته این شرایط فرد زیباجو است که تعیین میکند از کدام روش برای دریافت نتیجه مطلوب استفاده شود. در ادامه بطور کامل در مورد هزینه‌ها و قیمت اطلاعات ارزشمندی ارائه میدهیم تا کاملا با رویکرد کار آشنا شوید.

هزینه عمل افتادگی پلک چقدر است؟

اکثر زیباجویان در زمان مشاوره در کلینیک این سوال را مطرح میکنند که این هزینه دقیقا چقدر است و چه عواملی روی آن تاثیر میگذارد. یکی از عوامل مهمی که مستقیما روی هزینه عمل بلفاروپلاستی تأثیر می‌گذارد تکنیک و روش عمل است. همانطور که در ابتدا مقاله ذکر شد دو رویکرد مهم در کلینیک‌ها دنبال می‌شود که شامل عمل جراحی و لیزر است. بنابراین یکی از دو روش تهاجمی و غیرتهاجمی مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین پزشک متخصص در کلینیک زیبایی با بررسی های اولیه و تعیین متد عمل میتواند هزینه عمل افتادگی پلک را مشخص کند.

هزینه عمل افتادگی پلک بالا

برای تعیین هزینه عمل افتادگی پلک بالا میزان افتادگی و اینکه پوست پلک تا چه حد میدان دید زیباجو را بسته است تعیین خواهد شد. در مواردی ممکن است یک عدم قرینگی نیز وجود داشته باشد که در این صورت پزشک جراح مجبور خواهد بود از ابزارها و تجهیزات دقیق استفاده کند تا بتواند در پایان عمل قرینگی خوبی را به وجود آورد. اگر افتادگی پلک بسیار شدید باشد, در آن صورت تنها عمل جراحی نتیجه خوبی حاصل خواهد کرد. زیباجویان نباید نگران تکنیک این عمل جراحی باشند چرا که در تمام دنیا بلفاروپلاستی پلک بالا با یک سبک و سیاق توسط متخصصین حوزه زیبایی و جراحان پلاستیک انجام می‌شود.

هزینه عمل افتادگی پلک چقدر است؟

هزینه عمل افتادگی پلک با لیزر

هزینه بلفاروپلاستی بدون جراحی نیز متفاوت خواهد بود. دستگاه هایی که برای عمل بلفاروپلاستی استفاده می‌شود شامل پلاسماجت و در برخی موارد دستگاه لیزر co2 است. این ابزارها و تجهیزات مدرن و بروز میتوانند یک عمل غیرتهاجمی را ایجاد کنند. در نتیجه دوران نقاهت کاهش پیدا می‌کند و شما میتوانید پس از مدت کوتاهی نتیجه را مشاهده کنید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که برای افتادگی های به نسبت خفیف میتوان از این روش استفاده کرد. اگر پف زیر چشم و بافت های انباشته در زیر پوست وجود داشته باشد و شل شدگی پوست به نسبت شدید باشد بلفاروپلاستی از طریق جراحی چاره کار خواهد بود.

قیمت جراحی افتادگی پلک در تهران

یکی از عوامل مهمی که روی هزینه عمل افتادگی پلک موثر است کلینیک مورد نظر و موقعیت آن میباشد. در حال حاضر کلینیک های زیبایی مختلفی در سطح تهران وجود دارند که هر کدام براساس میزان تخصص, تجربه و سابقه کاری که دارند میتوانند هزینه عمل را مشخص کنند. قطعا پزشکانی که از درجه علمی بسیار بالاتری برخوردار هستند قیمت متفاوتی را در قیاس با سایر همکاران اعلام میکنند. اما در مجموع شرایط فرد زیباجو نیز مدنظر قرار می‌گیرد تا بتوان یک هزینه مناسبی را برای عمل اعلام کرد.

مقایسه هزینه عمل افتادگی پلک از طریق جراحی و لیزر

با توجه به اطلاعات ذکر شده هزینه عمل افتادگی پلک متاثر از متد کار است. به عنوان یک قاعده کلی عمل بلفاروپلاستی پلک بالا و پلک پایین اگر از طریق روشهای جراحی و تهاجمی انجام شود هزینه آن بالاتر خواهد بود. اما اگر روش‌ها و متدهای غیرتهاجمی مانند بلفاروپلاستی با لیزر انتخاب شود هزینه های شما کاهش پیدا خواهد کرد. البته این دستگاه هایی که با نام لیزر شناخته می‌شوند یک تشابه اسمی است. چرا که برای پلاسما جت هیچ تابش نور پرانرژی اتفاق نمی افتد. بلکه از طریق پلاسما و با سوختگیهای جزئی در سطح پلک تراکم پلک کمتر و به نوعی کاهش حجم پیدا میکند.

باز هم زیباجو باید به صورت تخصصی از لحاظ فرم پلک‌ها مورد ارزیابی قرار بگیرد. درواقع این پزشکان هستند که تشخیص میدهند از چه روشی برای کار استفاده کنند. به همین دلیل برای دریافت نتیجه مطلوب زیباجو نمیتواند متد عمل را مشخص کند.

قیمت جراحی افتادگی پلک در تهران

جراحی افتادگی پلک با بیمه

با توجه به آنکه هزینه عمل افتادگی پلک برای زیباجویان بسیار حائز اهمیت است. یک سوال مهم را همواره مطرح میکنند که آیا این جراحی از طریق بیمه قابل انجام است یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که اصولا عمل های زیبایی بسیار کمتر از سایر عمل‌ها که مرتبط با درمان میباشند شامل بیمه خواهد شد. اما برخی از کلینیک‌ها و مراکز زیبایی ممکن است با بیمه های مختلف طرف قرارداد باشند. لذا اگر چنین ویژگی در کلینیک وجود داشته باشد. طبیعتا هزینه های شما تا یک درصد مشخص کاهش پیدا میکند. شما باید در مورد بیمه بودن این نوع عمل های زیبایی با کلینیک مورد نظر تماس حاصل فرمائید.

هزینه عمل بلفاروپلاستی پلک پایین

عمل بلفاروپلاستی پلک پایین از لحاظ فرایند کار با بلفاروپلاستی پلک بالا تفاوت دارد. معمولا در پلک پایین ناهنجاری به صورت کیسه های پف کرده و چین و چروک های عمیق می‌باشد. در چنین شرایطی پزشک با انجام یک برش در قسمت پشت پلک به بافت زیرین پلک پایین دسترسی پیدا می‌کند و می‌تواند بافت های انباشته شده را تخلیه کند. این عمل به عنوان عمل پشت پلک پایین شناخته می‌شود که پس از اتمام کار هیچ خط بخیه ای از نمای روبرو مشخص نیست. همانطور که میبینید بلفاروپلاستی پلک بالا یک روش بخصوصی برای درمان دارد. در مورد پلک پایین نیز به همین شکل میباشد. چرا که آناتومی که برای این دو قسمت وجود دارد یکسان نیستند. بنابراین هزینه عمل افتادگی پلک بر طبق آناتومی پیش از عمل مشخص خواهد شد.

ویژگی های بهترین مرکز و کلینیک عمل بلفاروپلاستی در تهران

برای انتخاب بهترین کلینیک بلفاروپلاستی یکسری ویژگی‌ها و امتیازات را باید مدنظر قرار دهیم تا در نهایت بتوانیم یکی عمل موفقیت آمیزی را تجربه کنیم. مهمترین اولویت یک تیم تخصصی با تجربه است تا به واسطه سابقه خوبی که در انجام عمل های بلفاروپلاستی دارند بتوان یک نتیجه مطلوب را بوجود آورد.

بعد از آن استفاده از تجهیزات و لوازم پیشرفته در زمینه زیبایی می‌باشد. هرچقدر یک کلینیک از ابزار دقیق های حرفه ای و مدرن استفاده کند می‌توان انتظار داشت که نتیجه عمل مورد انتظار شما خواهد بود. اولویت بعدی مرتبط با هزینه‌ها است. اگر یک کلینیک در قیاس با سایر رقبا با کیفیت ترین خدمات را به زیباجویان ارائه می‌دهد و در کنار آن قیمت و هزینه عمل افتادگی پلک و سایر عمل‌ها را مناسب اعلام میکند میتواند در گروه بهترین مراکز زیبایی تلقی شود.

ویژگی های بهترین مرکز و کلینیک عمل بلفاروپلاستی در تهران

کلینیک آی گل؛ یک مرکز تخصصی برای عمل های زیبایی

کلینیک آی گل با سالها تجربه در زمینه انجام عمل های زیبایی مختلف مانند بلفاروپلاستی پلک بالا و پلک پایین، تزریق فیلر، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد توانسته است رضایت زیباجویان را جلب کند. این مجموعه با بهره گیری از یک تیم تخصصی در کنار حفظ سلامت زیباجویان همان نتیجه ای را ایجاد میکند که کاملا نزدیک به انتظارات شما باشد. شما میتوانید به منظور کسب مشاوره با کلینیک زیبایی تماس حاصل فرمائید تا ضمن ارائه رهنمود های لازم یک وقت ملاقات نیز برای حضور در کلینیک مشخص شود.