جدیدترین روش کاشت مو در آمریکا (۵ روش برای رفع طاسی)

جدیدترین روش کاشت مو در آمریکا (5 روش برای رفع طاسی)

ریزش مو یکی از مشکلات شایع در میان خانم ها و آقایان است.کمتر کسی در دنیا شانس این را دارد که پس از ریزش موهای شدید دوباره شاهد رشد مجدد موهای خودش باشد. به همین خاطر این روزها در سراسر جهان مردم به دنبال جدیدترین روش کاشت مو هستند تا بتوانند چهره ای جذاب تر و خاص تر پس از کاشت مو داشته باشند. جدیدترین روش کاشت مو در آمریکا، کمی متفاوت تر از چیزی است که در ذهن دارید.

در واقع روش های مختلفی برای کاشت مو در سراسر جهان وجود دارند که پزشکان آمریکایی تنها از برخی از آن ها استفاده می کنند. اگر برای شما مهم است که با بهترین روش کاشت مو در آمریکا آشنا شوید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا این روش ها را به شما توضیح دهیم.

آیا روش های کاشت مو در نقاط مختلف جهان با هم متفاوت است؟

می دانیم که بسیاری از ایرانیان بر این باورند که کاشت مو در نقاط مختلف جهان به ویژه در کشور بزرگی مانند آمریکا، با آخرین تکنولوژی انجام می شود. واقعیت هم همین است! اما موضوع اینجاست که در کشورهای مختلف دیگر نیز از بهترین روش های کاشت مو استفاده می شود. بنابراین، هیچ الزامی وجود ندارد که روش کاشت مو در امریکا، بهترین روش کاشت مو در جهان محسوب شود.

آیا روش های کاشت مو در نقاط مختلف جهان با هم متفاوت است؟

جدیدترین روش کاشت مو

این روزها بسیاری از مردم در سراسر جهان، اهمیت وجود مو در سر را درک کرده اند و به دنبال بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا می باشند. اگر شما هم با طاسی سر مواجه شده اید یا ریزش موی شدیدی را تجربه می کنید، بهتر است که استفاده از شامپوها و مکمل های غذایی را کنار بگذارید؛ چون احتمالا دیگر موهای شما باز نمی گردند.

بهترین روش برای داشتن موهایی شاداب و جذاب، کاشت مو است. جدیدترین روش کاشت مو در بسیاری از کشورهای جهان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع بهتر است بگوییم که روش های خاصی برای کاشت مو بدون درد و خونریزی مورد استفاده قرار می گیرند که در ادامه آن ها را توضیح می دهیم.

۱- استفاده از روش سلول های بنیادی

یکی از روش های جدید کاشت مو در آمریکا، استفاده از سلول های بنیادی است. این روش که در ایران با نام پلاسما نیز شناخته می شود، می تواند باعث رویش مجدد موها به صورت طبیعی شود. برای انجام این روش، پزشکان از چربی برای تزریق در سلول های بنیادی کف سر استفاده می کنند که این موضوع می تواند باعث رویش مجدد موها گردد.

جالب است که بدانید در جدیدترین روش کاشت مو در امریکا، پزشکان چربی که قرار است به سلول های بنیادی سر تزریق کنند را از بدن شما می گویند. به همین خاطر، پاسخ منفی از سوی بدن شما پس از تزریق چربی قابل مشاهده نیست.

۲- کاشت مو به روش (FUE)

یکی دیگر از روش های جدید کاشت مو که در سراسر جهان از جمله آمریکا اثبات شده است، کاشت مو به روش FUE است. در این روش از دستگاه های خاصی که مجهز به موتور کوچک هستند استفاده می شود تا پیوندهای مو به صورت جداگانه استخراج شوند.

این روش را می توان به عنوان بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا شناخت. برای استفاده از این روش کاشت مو لازم است که دستگاه پیوندهای مو را به صورت تک به تک از کف سر جدا کند تا در نهایت پیوندهای مو به صورت سالم در بخش های خاص از پوست سر کاشت شوند. کاشت تعداد گرافت های بالا در کوتاه ترین زمان ممکن، از جمله مزایای این روش کاشت مو محسوب می شوند.

آیا روش های کاشت مو در نقاط مختلف جهان با هم متفاوت است؟

۳- کاشت مو به روش  Micro FUE

میکرو FUE یکی دیگر از روش های کاشت مو در آمریکا است. این روش در مقایسه با روش FUE مزایای زیادی را به همراه دارد و می تواند پیوندهای مو را به صورت دقیق تر از پوست کف سر خارج کند. اگرچه پیوندهای مو می توانند به صورت ایمن از کف سر و یا بخش های دیگر بدن برداشت شوند؛ اما باز هم احتمال بروز زخم و خونریزی در هنگام کاشت مو به این روش وجود دارد.به همین خاطر نمی توانیم این روش را به عنوان یک روش کاشت مو بدون درد و خونریزی بشناسیم.

۴- کاشت مو  به روش CHOI یا  (DHI)

روش کاشت مستقیم مو که به آن DHI نیز گفته می شود، یکی از جدیدترین روش کاشت مو در آمریکا است. در این روش از قلم های خاصی استفاده می شود که مشابه با یک سوزن توخالی هستند. این قلم ها به یک پیستون متصل می شوند که امکان برداشت مو را از ناحیه اهدا کننده فراهم می کند. سپس، با همان قلم پزشک می تواند بدون هیچ آلودگی گرافت های مو را در ناحیه کف سر بکارد. ترکیب دو مرحله کاشت و برداشت در این روش، می تواند باعث کاهش زمان کاشت مو و بهبود نتیجه آن شود.

۵- کاشت مو به روش ترکیبی

یکی از جدیدترین روش کاشت مو در آمریکا که در حال حاضر جایگزین روش های FUE و FIT شده است، روش ترکیبی است. همانطور که از نام این روش مشخص است، می تواند به صورت ترکیب دو روش اجرا شود. بنابراین، تعداد گرافت های مو که از ناحیه خاصی برداشت می شوند و در ناحیه مورد نظر کاشته می شوند، افزایش پیدا می کند. این روش در آمریکا برای افرادی که دارای ریزش موی شدید هستند و به طور کامل با مشکل طاسی مواجه شده اند، مورد استفاده قرار می گیرد. این روش بالاترین تراکم کاشت مو را به همراه خواهد داشت.

آیا جدیدترین روش کاشت مو در آمریکا در ایران هم اجرا می شود؟

آیا جدیدترین روش کاشت مو در ایران هم اجرا می شود؟

حال که با بهترین روش های کاشت مو در آمریکا آشنا شدید، حتما این سوال برای شما مطرح شده که این روش ها در ایران نیز اجرا می شوند؟ خوشبختانه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در زمینه کاشت مو در ایران وجود دارند، می توانیم بگوییم کاشت مو در کشور ما نیز به صورت تخصصی و با کیفیت قابل رقابت با کشور آمریکا انجام می شود.

کلینیک زیبایی آی گل نیز در این میان تلاش کرده است که از آخرین و جدیدترین روش کاشت مو برای ارائه بهترین خدمات به مردم عزیز ایران استفاده کند. بنابراین، اگر هدف شما این است که کاشت مو را با بهترین نتیجه انجام دهید، فقط کافیست که با مشاورین ما در ارتباط باشید تا بهترین روش کاشت مو به شما توصیه شود.