مراحل کاشت ابرو چگونه است؟ ۵ مرحله اصلی برای کاشت ابرو

مراحل کاشت ابرو چگونه است؟ 5 مرحله اصلی برای کاشت ابرو

کاشت ابرو می تواند بهترین راهکار برای افرادی باشد که به نوعی از کم پشت شدن ابروهای خودشان گله و شکایت دارند و در عین حال می خواهند که ابروهایی زیبا داشته باشند. ابروهای پرپشت می تواند چهره را جوان تر و سرزنده تر نشان دهد. اگر به یک کلینیک کاشت ابرو مراجعه کنید، می توانید مراحل کاشت ابرو را به صورت تخصصی و اصولی انجام دهید، بدون اینکه نگران عوارض و مشکلات ناشی از کاشت ابروها باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با مراحل عمل کاشت ابرو و اینکه می توان از چه روش هایی برای این کار استفاده کرد، صحبت کنیم.

مراحل کاشت ابرو چگونه است؟

اگر برای کاشت ابرو در تهران به یک کلینیک مراجعه کنید، حتما متوجه خواهید شد که مراحل متفاوتی برای کاشت ابروها انجام می شوند که هر کدام نیاز به دقت زیادی دارند. در نهایت اگر مراحل انجام کاشت ابرو به درستی انجام شود، می توان شاهد نتیجه عالی بود. شما به عنوان فردی که قرار است ابروهای خودتان را بکارید، قطعا باید بدانید که مراحل کاشت ابرو چگونه است و باید چه پروسه ای برای این کار انجام شود؟ در ادامه مراحل انواع مدل کاشت ابرو جدید را به شما توضیح می دهیم.

مرحله اول؛ طراحی ابروها

در اولین مرحله لازم است که فرد برای دریافت مشاوره به کلینیک کاشت ابرو مراجعه کند. در این مرحله پزشک موظف است که طرح نهایی و ایده آل ابروها را برای فرد ترسیم کند تا در صورت نیاز فرد نقطه نظرات خود را اعلام کند. در برخی از کلینیک ها توجهی به این موضوع نمی شود و فقط پرسنل کلینیک می خواهند که کار را به مرحله بعدی سوق دهند؛ ولی واقعیت این است که فرد نباید هیچ سوال و ابهامی در ذهن خودش داشته باشد. چون در این صورت با اعتماد کامل خود را به دست پزشک نمی سپارد. کلینیک زیبایی آی گل، با داشتن نیروهای متخصص و حرفه ای، به شما این امکان را می دهد تا قبل از انجام مراحل کاشت ابروها، بدانید که طرح ابروی شما چگونه می شود و حتی برای آن نظر بدهید.

مراحل کاشت ابرو چگونه است؟

مرحله دوم؛ بی حس کردن موضعی

مرحله دوم کاشت ابرو، بی حس کردن موضعی ناحیه کاشت ابروهاست. در حال حاضر در هیچ کلینیکی از روش بیهوشی عمومی استفاده نمی شود و فقط می توان با بی حس کردن موضعی یک ناحیه، مراحل کاشت انواع ابرو را بدون درد انجام داد. فردی که قرار است کاشت ابرو را انجام دهد، حتما می بایست مصرف داروهای رقیق کننده خون را متوقف کند. چون در غیر این صورت احتمال خونریزی شدید در حین کاشت ابروها به وجود خواهد آمد.

مرحله سوم؛ برداشت گرافت مو

در مرحله بعدی برای کاشت ابرو در تهران، باید گرافت های مو جهت کاشت در ابروها برداشت شوند. برای این کار می توان از دو روش FUE و FUT استفاده کرد. روش برداشت گرافت های مو FUE، یک روش ایمن، ولی طولانی است. چرا که پزشک باید تک تک گرافت های مورد نظر خود را از پشت گوش و یا پشت سر بردارد و آن ها را در جای مناسب بکارد. این پروسه کمی طولانی و برای بیمار نسبتا آزاردهنده است.

در روش برداشت گرافت های مو FUT، پزشک یک نوار از مو را از پشت سر و گوش بر می دارد و سپس این نوار مو را زیر میکروسکوپ بررسی می کند. در نهایت گرافت های سالم و متناسب با ابروها انتخاب می شوند و در مرحله بعدی در ابروها کاشته خواهند شد. این مرحله از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید حتما با گرافت های سالم و باکیفیت انجام شود.

مرحله چهارم؛ کاشت ابرو

مرحله چهارم برای کاشت ابروها، کاشت گرافت های استخراج شده است. در این مرحله پزشک موظف است که با توجه به طرح انتخاب شده برای کاشت ابرو، گرافت ها را به جهت رویش مناسب بکارد. این مرحله و تخصص پزشک می تواند تاثیر زیادی روی نتیجه نهایی بگذارد. چون اگر به هر دلیلی ابروها به صورت نامنظم کاشته شده باشند، احتمال اینکه ظاهر ابرو تحت تاثیر قرار بگیرد نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

مدت زمان مراحل انجام کاشت ابرو

مرحله پنجم؛ دوره نقاهت و مشاهده نتیجه

در نهایت پس از اینکه مراحل کاشت ابرو به اتمام رسید، نوبت به دوره نقاهت می رسد. معمولا پس از گذشت چند روز از کاشت ابرو می توانید شاهد تورم و قرمزی در ناحیه کاشت ابرو باشید و پس از آن نتیجه قابل مشاهده است. در برخی از مواقع ابروی کاشته شده شما نیاز به ترمیم دارد که باید به پزشک مراجعه کنید و در صورت نیاز مراحل مربوطه را انجام دهید. در این زمان ممکن است پزشک برای جلوگیری از عفونت و درد در ناحیه کاشته شده، برای شما مسکن و داروهای ضد التهاب تجویز کند.

مدت زمان مراحل انجام کاشت ابرو

حال که با مراحل کاشت ابرو آشنا شدید، شاید برای شما این سوال مطرح شود که کل این مراحل چقدر طول می کشد؟ به طور کلی عوامل زیادی می توانند روی این پروسه تاثیرگذار باشند. به طور مثال میزان موهای استخراج شده و کاشته شده و همچنین نوع روش انتخابی برای کاشت ابرو روی زمان موثر هستند؛ ولی در اکثر مواقع می توان این مراحل را طی یک پروسه ۲ تا ۵ ساعته انجام داد.

کلینیک زیبایی آی گل؛ بهترین کلینیک برای کاشت ابرو طبیعی مردانه و زنانه

اگر قصد کاشت ابرو به صورت تخصصی و اصولی را دارید، هیچ راهی بهتر از این نیست که از کلینیک زیبایی آی گل کمک بگیرید. در این کلینیک، بهترین خدمات کاشت ابرو به صورت طبیعی به شما ارائه می شود. اگر قصد کاشت ابرو مردانه و زنانه را دارید، نتیجه کار برای شما مهم است و در عین حال می خواهید از زیبایی ابروهای خودتان لذت ببرید، کافیست که از خدمات کلینیک زیبایی آی گل کمک بگیرید. با یک جلسه مشاوره و مشاهده نمونه کارها متوجه تخصص و تجربه پرسنل ما در کلینیک زیبایی آی گل خواهید شد. برای اطلاع از هزینه کاشت ابرو، کافیست که با کارشناسان ما کمک بگیرید.