بهترین مرکز و کلینیک بلفاروپلاستی در جردن

بهترین مرکز و کلینیک بلفاروپلاستی در جردن

مشاوره رایگان بلفاروپلاستی

لطفا شماره همراه خود را ارسال نمایید. کارشناسان جهت ارائه مشاوره تخصصی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

افرادی که در خیابان آفریقا یا جردن و محله های نزدیک هستند همواره به دنبال کلینیک های زیبایی تخصصی هستند که بتوانند خدمات با کیفیتی را دریافت کنند. با توجه به انبوه ساختمانهای تجاری و اداری در این محله زیباجویان برای درمان ناهنجاری های پلک یا اصلاح آن میخواهند که به بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در جردن مراجعه کنند. مجهز بودن مرکز درمانی، استفاده از تجهیزات و ابزارهای مدرن از مزیت هایی است که می‌توان برای کلینیک های واقع در این محله اشاره کرد.

قبل از آنکه بخواهید به این کلینیک‌ها مراجعه کنید ابتدا باید چندین المان مهم را مدنظر قرار دهید. اینکه کلینیک مورد نظر چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا افراد بتوانند با امیدواری بالا از نتیجه مطلوب و رضایت بخش عمل برای بلفاروپلاستی پلک بالا و بلفاروپلاستی پلک پایین اقدام کنند.

 

ارزیابی دقیق ناهنجاری های پلک در بهترین مرکز بلفاروپلاستی در جردن

آنچه که در مراحل عمل بلفاروپلاستی توجه ویژه ای به آن می‌شود ارزیابی و بررسی آناتومی پلک، نوع ناهنجاری، اینکه آیا افتادگی پلک مرتبط با بیماری خاصی است یا اینکه تنها به دلیل تغییرات پوستی و بافت های زیرین بوجود آمده است؟ همه این‌ها در همان جلسه مشاوره و معاینه اولیه مشخص خواهد شد. اگر زیباجویان به دلیل بیماری خاص دچار افتادگی پلک شده باشند در آنصورت روند درمان متفاوت خواهد بود.

حال اگر به دلیل المان های زیبایی شناختی باشد میتوان از طریق عمل جراحی یک فرم ایده آلی را در پلک‌ها بوجود آورد. از لحاظ معیارهای زیبایی تغییرات گسترده ای در سطح پوست با افزایش سن اتفاق می‌افتد. از دست رفتن مواد مغذی پوست مانند هیالورونیک اسید از دلایلی است که شما طراوت و شادابی پوست را از دست میدهید و با یک صورت پژمرده روبرو خواهید بود.

درواقع کاهش این مواد در بدن اولین علائم خود را در صورت نشان می‌دهد. زیرا پوست صورت بافت ظریفی دارد و همه کمبودها و واکنش های بدن را نمایان میکند. افتادگی پوست و افزایش حجم یا انبساط پوست میتواند سبب افتادگی پلک شود. تجمع چربی در زیر بافت پوست و توده های اضافه نیز از موارد دیگر است. این موارد به راحتی از طریق عمل های زیبایی برطرف می‌شوند. اما اگر عضلات، رباط‌ها، رشته های عصبی آسیب ببینند در آن صورت رویکرد دیگری را باید برای افتادگی پلک دنبال کرد که ارتباطی به جراحی زیبایی ندارد.

ارزیابی دقیق ناهنجاری های پلک در بهترین مرکز بلفاروپلاستی در جردن

آخرین تکنولوژی های جراحی در بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در جردن

استفاده از جدیدترین و آخرین متدهای جراحی همچنین بهره مندی از ابزارها و تجهیزات مدرن دنیا باعث می‌شود که زیباجویان با کمترین تنش و بدون عوارض خطرناک عمل جراحی بلفاروپلاستی را تکمیل کنند. اما آیا فکر کردید که برای عمل بلفاروپلاستی کلینیک های تخصصی و مدرن از چه دستگاهی استفاده می‌کنند. اولین دستگاه کوترها هستند که ساختار مشابه لیزرها دارند. به این صورت که از طریق جریان الکتریکی می‌تواند باعث برش سطح پوست شود. میزان خطاهای جراحی با این ابزارها به حداقل یا کاملا حذف خواهد شد.

ابزارهای دیگری نظیر میکروسکوپ نیز بسیار سودمند هستند. این دستگاه‌ها می‌توانند محل عمل را کاملا بزرگنمایی کند. در واقع چشمان غیر مسلح قادر به دیدن بافت های ظریف پلک‌ها نیستند. به بیان ساده تر جراحان نمی توانند از فاصله ای که در حالت ایستاده بالای سر زیباجو هستند اجزای ریز پلک‌ها را ببینند. در نتیجه یک میکروسکوپ را از طریق پایه های مخصوص برای عمل استفاده میکنند. این تجهیزات شرایطی را فراهم میکنند تا آسیب هایی همچون بریده شدن شریانهای پلک، خونریزی، آسیب به اعصاب و عضلات حذف شود. این لوازم پیشرفته غالبا در بهترین مرکز بلفاروپلاستی در جردن وجود دارد. البته شما نیز باید بررسیهای اولیه را نسبت به مجهز بودن مرکز انجام دهید.

راحتی و آرامش حین عمل در بهترین مرکز بلفاروپلاستی در جردن

راحتی و آرامش حین عمل در بهترین مرکز بلفاروپلاستی در جردن

انجام هر نوع عمل جراحی چه از نوع بلفاروپلاستی و چه عمل های جراحی دیگر ناخودآگاه یک استرس خاصی را متحمل زیباجویان می‌کند که دلایل خاصی همچون درد حین عمل و طی کردن دوران نقاهت سخت میباشد. اما به هیچ عنوان اینگونه نیست. عمل بلفاروپلاستی پلک بالا و همچنین بلفاروپلاستی پلک پایین با استفاده از بی حسی موضعی و بدون بیهوشی انجام می‌شود. از طرفی به دلیل استفاده از ابزارهای جدید شما هیچ گونه درد و سوزشی را حین عمل احساس خواهند نخواهید کرد. پزشک جراح با تسلط کامل و در کوتاه ترین زمان سعی میکند این عمل را تکمیل کند تا به فرم دلخواهی که مد نظر دارد برسد.

از طرفی پس از تکمیل عمل و اینکه در محل برش بخیه زده شد شما پس از حدود یک هفته میتوانید به کلینیک مراجعه کنید تا بخیه‌ها کشیده شوند. جای بخیه بعد از عمل بلفاروپلاستی نیز به تدریج محو خواهد شد. در برخی از کلینیک‌ها به دلیل انجام عمل های ترکیبی به عنوان مثال عمل جراحی بینی و بلفاروپلاستی قطعا پزشک نیاز دارد که عملیات بیهوشی را انجام دهد. این عمل های ترکیبی توسط جراحان پلاستیک و زیبایی صورت به وفور انجام می‌شود و منجر به آن خواهد شد که شما در یک مرحله دو عمل را در حین بیهوشی انجام دهید. اما اگر بلفاروپلاستی به تنهائی انجام شود با همان بی حسی موضعی کافی خواهد بود. انجام عمل نزد بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران اصولی ترین اقدامی است که زیباجویان می‌توانند انجام دهند.

دریافت بهترین هزینه جراحی

اینکه شما در بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در جردن عمل جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین را انجام می‌دهید بدان معنا نیست که هزینه بسیار زیادی قرار است از شما دریافت شود. این عمل های زیبایی یک هزینه مشخصی دارد که براساس میزان تخصص جراح ، سابقه کلینیک و همچنین مجهز بودن مرکز تعیین خواهد شد. طبیعتا اگر شما به دنبال یک کیفیت بسیار بالا از عمل هستید و میخواهید یک عمل موفق را تجربه کنید اولویت اول نتیجه کار می‌باشد.

به همین دلیل موضوع زیبایی صورت و سلامت زیباجویان هیچ گاه قابل مقایسه با یک هزینه مشخص نیست. به همین دلیل ما همواره تاکید می‌کنیم به هیچ عنوان به مراکزی که هزینه های بسیار پایین از شما می‌گیرند مراجعه نکنید. چرا که صدمات بعدی منجر به آن خواهد شد تا شما هزینه های بیشتری را برای اصلاح و ترمیم بافت های آسیب دیده صرف کنید.

کلینیک آی گل بهترین مرکز بلفاروپلاستی در جردن

کلینیک آی گل بهترین مرکز بلفاروپلاستی در جردن

کلینیک آی گل واقع در خیابان جردن تهران با بهره مندی از یک تیم تخصصی با تجربه و سابقه عمل های بسیار موفق همچنین بهره مندی از تجهیزات مدرن در طی این سال‌ها توانسته است خدمات ایده آلی را به زیباجویان ارائه دهد. بنابراین شما از مراحل کار اطمینان کامل داشته باشید و در اولین فرصت جهت دریافت مشاوره از جانب کارشناسان و همچنین تعیین وقت مناسب برای حضور در کلینیک با مرکز تماس حاصل فرمائید.